Za proizvodnju auto guma, Falken koristi najnovije tehnologije 4D nano dizajn i NEO-T01.
Kontaktna površina veličine dlana naše ruke, mesto je gde se guma susreće sa putem. „Ceo naš svet fokusiran je na ovu fleksibilnu kontaktnu površinu, gde su naša obećanja, veštine i verovanja stavljena na najstorži test“ – kažu u Falkenu. Jaka tehnološka baza, kreativan pristup inženjeringu i precizni proizvodni standardi, osiguravaju da FALKEN gume uvek budu pouzdane.
4D nano dizajn
Zahvaljujući vrhunskoj tehnološkoj simulaciji, ubrzava se razvoj i korišćenje novih materijala za pravljenje guma. Razvoj novih izuzetno kvalitetnih materijala, od ključnog značaja je za razvoj guma visoko kvalitetnih karakteristika. Međutim, razvoj novih materijala nije lak zadatak, jer su međusobne veze između molekularne strukture gumenih materijala i svojstva njihovih jedinjenja izuzetno kopleksne.
4D nano dizajan, kao njihova vrhunska tehnološka simulacija, podržava razvoj novih materijala za proizvodnju guma izuzetnog kvaliteta sa odličnim karakteristikama.
Korišćenjem K kompjutera, jednog od svetski najsnažnijih i najmoćnijih kompjutera, 4D nano dizajn kombinuje tehnologiju istraživanja, predviđanja, proizvodnje i ekstrakcije. Sve je ovo u cilju otkrivanja karakteristika novih materijala na nano nivou, omogućavajući izvlačenje skrivenih potencijala materijala.
Rezultat je više nego odličan. Posmatrajući ih ne samo na mikro, već i na nano novou, razvijena je guma koja daje bolje preformanse u tri kategorije:
- Efikasnost u potrošnji
- Prijanjanje na mokroj podlozi
- Otpornost na habanje gazeće površine
Gume se prave od prirodnih i veštačkih polimera,
sa dodacima agenasa silike i sumpora, koji omogućavaju da guma bude kompaktna.
Zahvaljujući naprednoj tehnologiji, ustanovili su da je habanje gume
prouzrokovano delovanjem na vezu između polimera i silike na nano nivou. U
isto vreme, gustina sumpornih agenasa varira, a raspršivanje silike prouzrokuje
delovanje na mikro nivou.
Uočavanje ovih mehanizama omogućava im da razvijaju
materijal koji će biti bolji u tri napred pomenute kategorije.
Bolji balans u ovim karakteristikama postigli su zahvaljujući novim tehnologijama.
Napravili su napredak za budući razvoj guma i sveta automobilizma uopšte.
Tehnologija NEO-T01
Kada se guma rotira velikom brzinom, primećuje se određen stepen deformacije u uodnosu na pun krug gume koju ima u stanju mirovanja. Stepen deformacije gume prilikom rotacije, u mnogome utiče na ukupne preformanse. Gume proizvedene pomoću tehnologije NEO-T01 imaju manju deformaciju od standarda, čime se postiže izuzetna stabilnost kod velikih brzina.
Metod metalnog jezgra
Ovaj
metod prilikom proizvodnje uključuje precizno pričvršćivanje različitih
komponenti gume za žičano jezgro, formirajući oblik gume. Ovaj postupak
značajno doprinosi smanjenju pomenute deformacije tokom rotiranja, čime se
značajno smanjuje vibracija pri velikim brzinama.
Potpuno automatska kontrola
Ova tehnologija koristi potpuno kompjuterizovan sistem za kontrolu procesa stvaranja pneumatika, sa preciznošću do 0,01 mm. Sposobnost korišćenja optimalne količine materijala prilikom izrade gume, omogućava smanjenje težine gume u odnosu na dosadašnje standarde.
Visoka rigidnost u
strukturi
Pošto
tehnologija NEO-T01 dopušta upotrebu jačih materijala u odnosu na
konvencionalne metode izrade, manje su sklone deformaciji na putu (50% manja
deformacija pri velikim brzinama) čime im daje poboljšane peformanse i
stabilnije rukovanje.
Ja sam poželela da kupim Falken gume posle ovoga.
A vi?
A, ukoliko vam je članak bio koristan, podelite ga preko durštvenih mreža sa
svojim prijateljima.
Aktuelnu ponudu guma potražite na sajtu Internet Prodaja Guma.