Tubeless ventil

Tubeless ventil SLIKA 1

Veoma mali i relativno jeftin, ali veoma bitan deo, kada je u pitanju bezbednost i trajnost gume, jeste ventil. Njegova uloga je da održi pritisak u gumi i preko njega je jedino moguće menjati i prilagođavati veličinu pritiska u gumama. Kapica ventila takođe mora biti u dobrom stanju jer predstavlja dodatni čep i sprečava da u ventil uđu prljavština i vlaga.

Ventili se najčešće prave od gume, a pored njih postoje još i čelični ventili koji se montiraju na točak i najčešeće se primenjuju pri montaži UHP guma, tj. guma visokih performansi.

Čak i da tokom njihove upotrebe ne dođe do vidljivih oštećenja, gumeni ventili vremenom stare i propadaju. Zbog toga je neophodno da se prilikom montaže nove gume stari ventil obavezno zameni novim. Takođe se preporučuje da se i u drugim slučajevima kada se guma skida sa felne, zbog toga što može doći do oštećenja starog ventila prilikom demontaže, stari ventil obavezno zameni novim.

Jedan odgovor.
  1. tool

Ostavi komentar

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *