Najveću gumu na svetu kreirala je kompanija UNIROYAL za Svetski Sajam u Njujorku 1964. godine. Njena originalna namena bila je zabavnog karaktera – veliki, atraktivni Ferisov točak.
Imao je dvadeset četiri kabine koje je pokretao motor od 100 konjskih snaga. U svaku kabinu moglo je da stane četiri osobe. Vrlo brzo postao je atrakcija na Sajmu. Vožnja je koštala dvadeset pet centi, trajala je deset minuta, a sa vrha se pružao spektakularan pogled na okolinu. Njime se vozilo oko dva miliona ljudi, a među njima i mnogi poznati, poput Žakline Kenedi.
Kada se Sajam završio, guma je rastavljena i premeštena u Alen Park, pored Detroita. Ponovo je sklopljena, ali ovog puta bez kabina i time je izgubila svoju prvobitnu namenu. Guma postaje statični eksponat postavljen pored zgrade kompanije Uniroyal. I mada su se nakon izvesnog vremena prostorije kompanije preselile, guma je, kao nasleđe, ostala na istom mestu do današnjih dana i postala ikona Detroita.
Ova gigantska guma teška je 11 tona i visoka oko 25 metara. Izrađena je od čelika i poliesterske smole, dok je spoljašnji sloj presvučen materijalom od staklenih vlakana otpornih na vatru. Ukotvljena je u konstrukciju od čelika i betona, visoku 7,3 metara, sposobnu da izdrži najsnažnije vetrove i uragane.
1994. godine guma je prvi put modelovana. Dodata su joj neonska svetla i nova ratkapna, čime je postignut elegantniji izgled. Od tada je guma pretrpela još nekoliko promena.
1998. godine na „gazeću površinu“ zabijen je ogroman ekser, dužine 3,4 metara i težine 110 kilograma. Povod je bila promocija nove Uniroyal-ove samozaptivajuće gume. Ekser je uklonjen 2003. godine i doniran Alen Parku.
Iste te godine, guma je renovirana ponovo. Ovaj poduhvat predstavljao je doprinos u procesu obnavljanja detroitskog koridora I-94 i za njega je utrošeno oko milion dolara. Tokom renoviranja obnovljena je glavna struktura gume, modernizovan je eksterijer i dodata su reflektujuća slova koja upućuju na adresu sajta kompanije Uniroyal.
Na početku svog životnog veka, ova guma bila je svojevrsna atrakcija, a sada, nakon pedeset godina postojanja, ona je veliki bilbord, koji promoviše Uniroyal gume, a verovatno i jedini koji se može pronaći na Google-ovim mapama.
Budući da je prošla kroz različita strukturna poboljšanja, obezbeđena joj je dugovečnost. Ostaje kao trajni simbol industrijske ere i jedan od omiljenih obeležja Detroita, za kojim se okreću svi koji pored njega prolaze.