Kao da Continental zadaje domaći zadatak drugim proizvođačima, a oni ga užurbano i slepo izvršavaju. Nedavno je Continental najavio lansiranje „tihih“ guma, a sada kompanija Goodyear Dunlop Sava Tires predstavlja tehnologije na bazi pene koje smanjuju nivo buke koja nastaje pri kotrljanju.
Nove tehnologije zovu se „SoundComfort“ i „Noise Shield“ i baziraju se na proizvodnji guma na bazi pene kako bi se redukovao nivo buke u kabini vozila. Rezultati testiranja pokazali su da zahvaljujući ovim tehnologijama ukupna buka u automobilu smanjena je do 4 decibela.
Goodyearovu „SoundComfort“ tehnologiju karakteriše uložan od poliuretanske pene sa otvorenim ćelijama na unutrašnjoj površini gume. Da li pena utiče na performanse guma? Odgovor koji stiže iz Goodyeara je: Ne, jer ova pena nije teška. Pomenuta tehnologija biće na raspolaganju za zimske, letnje, RunOnFlat i gume za sve sezone. Međutim, trenutno je dostupna samo za gume originalne opreme Audija A8 i to: Eagle F1 Asymmetric – 255/45R19 104Y XL (letnja), Eagle LS2 – 255/45R19 104H XL (za sve sezone), Excellence – 255/45R19 104Y XL (RoF) i Eagle F1 Asymmetric – 265/45R20 104Y XL (letnja).
Dunlopova tehnologija „Noise Shield“ sastoji se od sloja unapređene pene unutar gume koja doprinosi da vazduh manje vibrira, a samim tim da buka koju proizvodi guma bude manja. Ta pena je sastavni deo gume tokom čitavog njenog veka. Ova tehnologija već se našla na sportskim automobilima – Audiju RS6 i RS7, ali i na novom Audiju A8-