Veoma mali i relativno jeftin, ali veoma bitan deo, kada je u pitanju bezbednost i trajnost gume, jeste ventil. Njegova uloga je da održi pritisak u gumi i preko njega je jedino moguće menjati i prilagođavati veličinu pritiska u gumama. Kapica ventila takođe mora biti u dobrom stanju jer predstavlja dodatni čep i sprečava da u ventil uđu prljavština i vlaga.
Ventili se najčešće prave od gume, a pored njih postoje još i čelični ventili koji se montiraju na točak i najčešeće se primenjuju pri montaži UHP guma, tj. guma visokih performansi.
Čak i da tokom njihove upotrebe ne dođe do vidljivih oštećenja, gumeni ventili vremenom stare i propadaju. Zbog toga je neophodno da se prilikom montaže nove gume stari ventil obavezno zameni novim. Takođe se preporučuje da se i u drugim slučajevima kada se guma skida sa felne, zbog toga što može doći do oštećenja starog ventila prilikom demontaže, stari ventil obavezno zameni novim.
pročitajte ceo blog prilično dobro