TIGAR Sigura je jedan od najprodavanijih letnjih dezena na srpskom tržištu. Proizvodi se u T (190 km/h) brzinskom indeksu, namenjena je putničkim automobilima niže i srednje klase sa radijusom točka od 13, 14 i 15 inča, a po ceni spada u „budžet“ kategoriju guma.
TIGAR Sigura je dizajnirana tako da ima dobre vozne karakteristike u vožnji po suvoj, a naročito po mokroj podlozi zahvaljujući posebnom sirovinskom sastavu. Dezen gazećeg sloja je usmeren i u obliku strele. Sastoji se od tri masivna kanala, manjih bočnih kanala i velikog broja lamela, čija mreža i specifičan raspored efikasno odvode vodu i smanjuju rizik od pojave akvaplaning efekta.
Robusni blokovi u centralnom delu i po obodu gume čine da TIGAR Sigura ima dobru moć prijanjanja i odličnu upravljivost kako na pravcu kretanja tako i pri skretanju, što omogućava bezbednu i udobnu vožnju čak i za one sa agresivnijim stilom i potrebama.
Pored navedenog, TIGAR Sigura još i zadovoljava međunarodne standarde kada su u pitanju otpor pri rotaciji i količina buke koju proizvodi tokom vožnje, što je čini prijatnom i ekološki prihvatljivom za upotrebu.
Kakva su vaša iskustva kad je TIGAR Sigura u pitanju i šta biste izdvojili kao njenu najbolju a šta kao najgoru osobinu?
Tigar Sigura je jedina guma sa kojom sam zaista shvatio šta znači loša guma. Imao sam ih u dimenziji 165 70 13 i jedva sam čekao da ih zamenim. Ono što sam kao najlošije našao kod ove gume je ponašanje vozila u krivinama čak i pri najmanjim brzinama. Npr. kod najobičnijeg skretanja iz jedne sporedne ulice u dugu pri brzini od 20 na sat auto je imao tendenciju da proklizava. Guma se dosta brzo potrošila (na svu sreću), tako da sam zamenio.