Alfa Romeo 147 je mali italijanski porodični automobil koji se proizvodio od 2000. do 2010. godine. U svojoj ne tako dugoj istoriji, već nakon godinu dana proizvodnje, ovaj model okićen je titulom „Evropski automobil godine“. Iza sebe je ostavio Ford Mondeo i Toyotu Prius.

Alfa Romeo 147

Kada je Alfa Romeo 147 predstavljena 2000. godine na torinskom salonu automobila, kao zamena za modele 145 odnosno 146 hatchback, od nje se puno očekivalo. Tražnja je bila velika, posebno u Italiji, tako da je za deset godina proizvodnje, do 2010. kada 147-icu na automobilskoj sceni smenjuje Alfa Romeo Giulietta, napravljeno preko 580.000 primeraka.

Kada je Alfa Romeo 147 lansiran, nudio se 1.6, 2.0 i 3.2-litarskim motorima, ali i sa 1,9-litarskim dizel motorom.

Dizajnirao ga je čuveni automobilski dizajner Walter de Silva u saradnji sa Wolfgang Eggerom, tako da nije ni čudo što je više puta nagrađivan upravo za dizajn. 147-ica doživela je 2004. godine veći redizajn spoljašnjosti, pa je svojom formom malo zaličila na novu 159-ku i Brera modele.

Ukoliko ste vlasnik Alfa Romeo 147-ice, sigurno će vam značiti neke informacije o ovom automobilu iz prve ruke. Na sajtu MojaGaraža možete naći diskusije vlasnika ovog modela, savete o jefitnijem održavanju i galerije automobila. Ukoliko vaša 147-ica ima određene probleme, takođe možete potražiti savet od iskusnih vozača.

Originalna dimenzija je 185/65 R15 a ima i nekih modela koji nose 205/55 R16. Najprodavanija zimska guma za Alfa Romeo 147 je Tigar 185/65 R15 Wintera, a najprodavanija letnja guma je Sava 185/65 R15 Perfecta. Najskuplja guma u pomenutoj dimenziji je Michelin 185/65 R15 Alpin 14. Vlasnici automobila Alfa Romeo 147 opredeljuju se i za sledeće gume: Goodyear 185/65 R15 UltraGrip 8 i Nokian 185/65 R15 WR-D3.

Sa tim u vezi, Continental je objavio propisani pritisak za preko 700 modela automobila. Pogledajte koji je propisani pritisak za Alfa Romeo 147 i osigurajte sebi bezbednu vožnju. 147

4 Komentara
  1. marko 11 година ago

    znam da su svi moji prijatelji koji su kupili alfu prokleli taj dan kada su je kupili jer su kupili auto koji kada je nov i ocuvan odlican, a polovna alfa kupljena po nasim placevima je uglavnom unistena skroz a ovde je prodata u odlicnom stanju,samo malo doterana za prodaju Auto na glasu,marka na glasu,realno polovne se mogu naci za 2500e a nema jeftino a dobro.A onda su krenule muke sa preskupim majstorima,delovima,servisima…Realno samo onaj ko je seo u novu alfu iz salona moze je oceniti kao i vecinu kola na nasim putevima.

    • Nenad 7 година ago

      Neće biti, ja sam imao alfu 146 9 godina prešao sa njom 110000, kupio je sa 135000 i ukupno potrošio manje od 1000 sve sa ugrdnjom plina i dva velika servisa.
      Delovi nisu uopšte preskupi , čak su i jeftiniji od drugih marki, a sa pravim majstorom koji te neće oderati, zadovoljstvo je voziti alfu.
      Sad imam 156 1.9 jtd SW i jednako sam zadovoljan !

  2. Srdjan 11 година ago

    U principu se slazem sa tobom.
    Kazem u principu jer govoreci o polovnim automobilima, u ovom slucaju Alfama, imas sasvim ispravan stav prema prevarantima na auto placevima.
    Nisu svi prevaranti ali velika vecina jesu.
    Ja sam, takodje, kupio polovnu Alfu 159, 19 JTDM od 150 ks.
    Pre toga sam gledao ponudu i video lepu fotografiju na jednom auto placu u Novom Sadu.
    Poveo sam prijatelje: auto mehanicara, prijatelja iz saobracajne policije i pogledali smo je.
    Alfa u stvarnosti bila je dijametralno suprotna Alfi na fotografiji.
    Motor mastan, sedista propala, brzine se ne vide na rucici menjaca.
    Nisu nam dozvolili da prikljucimo dijagnostiku, premda smo odmah, precutno, resili da ne uzimamo kola.
    Bila su sumnjiva i u pogledu kilometraze ( kao presla 120.000 km.) i svrhe crne folije na krovu.
    Jednostavno smo rekli da idemo da popijemo kafu i „zapalil“i za Bg.
    Svratili smo do „Tehnodroma“ u Beogradu.
    Zapala mi je za „oko“ metalik siva !59-ka.
    Dozvolili su nam da prikljucimo kompjutersku dijagnostiku na Alfu.
    Dijagnostika je pokazala sve ono sto je stajalo na instrument tabli.
    Pokazala je i da dva grejaca za euro dizel nisu ispravna.
    Dao sam u zamenu Fokusa i doplatio 5.000
    Realno, bez velikog servisa, Alfa me je kostala oko 8.000.
    Presao sam sa njom 40.000 bez ikakvog problema u svim vremenskim uslovima i po svim putevima.
    Kazem svim putevima jer je i auto put po kvalitetu katastrofalan.
    Jedini problem sam imao sa tzv. eger ventilom koji se rastelovao tako da je vracao deo izduvnih gasova u motor.
    Taj problem sam resio za jedno pre podne kod majstora.
    I hvala Bogu Alfa me sluzi kako valja.
    Mislim da ljudi cesto imaju negativan stav prema “ italijanima“ i da ta odbojnost nije cvrsto utemeljena.
    Vise je stvar prepricavanja misljenja „znalaca“ nego sopstvenog iskustva.
    U svakom slucaju ne postoji jeftin a dobar auto – ni nov ni polovan.
    O auto placevima necu ni da govorim. Premda, rekao sam vec, ima veoma korektnih ljudi i naravno takvi su retki.

  3. Rasha 8 година ago

    Polovni automobil se kupuje iz Nemacke ili Svajcarske, narocito i obavezno ako je disel, Licno iskustvo govori sledece, citroen sada ima 350 000 km a alfa 200 000, samo redovni servisi,pozdrav.

Napiši komentar

Ваша адреса е-поште неће бити објављена.

*

©2024 Internet Prodaja guma doo

Kontaktirajte nas

Pošaljite nam vaše pitanje a mi ćemo vam odgovoriti u najkraćem roku.

Slanje u toku

Log in with your credentials

Forgot your details?