Formula 1 trudi se da iz godine u godinu donosi novine koje, čini se, prilično menjaju standardizaciju. Naime, sada Pirelli uveliko razmatra o tome da bolide opremi točkovima većim od 13 coli. Zato su mudro krenuli od koncepta.
Ovo nije nikakva novina, jer ideja o većim gumama, od 18 coli, postoji več četiri godine, kada je Pirelli ponovo ušao u F1 porodicu. Bez obzira na to što se radi o konceptu, on je potpuno funkcionalan i spreman za testiranje na Silverstonu za Veliku nagradu Velike Britanije. Pirelli ide sigurno: najpre gume treba da prođu testiranje, pa ako se bude javilo interesovanje timova, ova kompanija će nastaviti sa njihovim razvojem. Ali neće tu stati. Razmatraju se i gume veće od 18 coli.
Veće gume na bolidima značile bi povećanu krutost, ali i promene u postavci ogibljenja i amortizacije. Bočni zidovi na ovakvim gumama manje su fleksibilni, ali pružaju manje prostora za brendiranje. Ipak, direktor Pirelli Motorsporta, Pol Hemberi, brani ideju: „Gume od 18 coli odavno su postale standard, a gume od 13 coli odavno nisu relevantne u svetu putničkih automobila. Gume od 18 coli prisutne su u nekim drugim trkačkim serijama. Ovakav iskorak predstavlja usko povezivanje konvencionalnih i trkačkih guma. Taj stav imamo još od sedamdesetih godina kada smo niskoprofilne gume preneli iz trkačkog u svet konvencionalnih automobila. Ipak, želimo da naglasimo da taj potez nije nešto što guramo po svaku cenu, jer naša uloga u Formuli 1 nije da iniciramo promene. Tu smo da pomognemo timovima i vozačima da izvuku najbolje moguće iz opreme u skladu sa pravilima i resursima s kojima raspolažu. Kako oni odluče, tako će biti.“
Odluku da se testiranje prototipa održi na Silverstonu je doneo vrh menadžmenta kompanije, u cilju demonstracije Pirellijeve ekspertize.