Francuski proizvođač guma na svoj način pokušava da utiče na mlade vozače da voze bezbedno i da se pridržavaju saobraćajnih pravila. Michelin je objavio seriju potresnih spotova namenjenih tinejdžerima vozačima.
U spotovima se ne pojavljuju ljudi, već lutke od kojih svaka priča svoju potresnu priču o tome kako je nekoga izgubila u saobraćajnoj nesreći. Svaki od spota fokusiran je na jednu temu, kao što su vožnja u pijanom stanju, brza vožnja, nenošenje pojasa…
„Mladi vozači su najrizičnija grupa vozača, pa smo osetili da je važno da dopremo do njih i ukažemo im na užasne posledice njihovih mogućih poteza„, ističe Corinne Li, menadžer za bezbednost na putu iz Michelina.
Michelin je ove filmiće objavio na svim društvenim mrežama, a nadamo se da je uspeo da dopre do tinejdžera i natera ih da se zamisle kada sledeći put sednu za upravljač.
Ostale spotove pogledajte na Michelin Youtube kanalu.