CONTINENTALOVE gume iz serije Vanco pokazale su dobre rezultate na različitim auto – moto testovima, o čemu svedoče i mnogi profesionalni vozači.
Osnovni model gume Vanco predviđen je za poluteretna i dostavna vozila. Proizvođači poručuju da je odlikuje dugi vek trajanja, pa se čini da je ekonomski vrlo isplativa. Dezen gazeće površine prilično je širok i pljosnat, čime se obezbeđuje kratak zaustavni put prilikom kočenja. Masivne bočne trake pružaju zaštitu bokova od udara, a u borbi protiv akvaplaninga pomažu joj obodni žlebovi.
Proizvodi se u dimenzijama od 14,15 i 16 coli.
Za osnovnim modelom sledi Vanco2, nastao kao odgovor na sve veću potrebu za prevozom robe i putnika do različitih udaljenosti. Ovde se misli uglavnom na komercijalna vozila, ali i na porodične furgone koji mogu da se opremaju ovim modelom. Odlikuje ih robusni gazeći sloj, još duži vek trajanja u odnosu na prethodnika i bezbednost u vožnji.
Ova guma izrađena je tako da može da podnese velika opterećenja. U ovome joj pomaže vrhunski kvalitet materijala od kojih je napravljen unutrašnji deo gume koji dozvoljava pumpanje gume pod većim pritiskom. Tu je zatim karkasa, napravljena od izuzetno otpornih materijala, kao i ojačane čelične trake. Bočni zidovi su joj jaki, a takođe je korišćena posebna smeša koja joj daje duži životni vek.
Procenjuje se da može da pređe oko 20% kilometara više od prethodnika. Za ovo je zaslužna unutrašnja kontura gume konstruisana tako da ravnomerno distribuira vazdušni pritisak, povećana dubina šare koja omogućava sporije habanje i, već pomenuta, posebno razvijena smeša koja omogućava duži životni vek
Vozilo koje može da ponese veliki teret na pravom je testu kada je u pitanju kočenje na mokroj podlozi. Rešenje je pronađeno u rešetkastoj sturkturi lamela koje uklanjaju vodu poput brisača sa vetrobrana; pored toga, pošto ova guma i odlično prianja na vlažnim kolovozima, postignut je rezultat – odlično kočenje na mokroj podlozi.
Tri široka uzdužna kanala služe za odvođenje vode sa gazeće površine. Oblik bočnih žlebova je dinamičan, pa ovakva konstrukcija pomaže da se voda brzo istiskuje sa kontaktne površine i time dobija izvanredna zaštita od akvaplaninga.
Čvrsta konstrukcija, robustan dezen sa čvrstim ramenima čiji spoljni deo ima istaknute ivice, utiču na smanjenje eventualnih deformacija i omogućavaju optimalan prenos bočnih sila, čime se performanse ove gume izjednačuju sa onima predviđenim za putničke automobile. Ovo je izuzetno bitno pošto se vozila kojima je namenjena ova guma kreću po različitim terenima, kako po gradu, tako i po putevima sa lošijim uslovima.
Kada uzmemo u obzir napred navedene osobine, ne iznenađuje da je veliki broj vozila koji je proizveden u Evropi, sišao sa proizvodne trake sa ugrađenom nekom od guma iz velike CONTINENTAL porodice.
Kakvo je vaše iskustvo? Možete li da potvrdite činjenicama sve napred navedeno?