U čast osamdestogodišnjice svog postojanja, jedan od najvećih svetskih proizvođača guma Bridgestone, početkom marta ove godine objavio je svoju novu poslovnu filozofiju pod nazivom The Bridgestone Essence, i u okviru nje svoj novi logo.
Korporacija Bridgestone rukovodi se motom svog osnivača: „Služimo društvu proizvodima vrhunskog kvaliteta“. Da bi ispunila svoju misiju, kompanija je posvećena u svojoj obavezi da kupcima pruži prvoklasne proizvode i uslugu, zbog čega se Bridgestone gume već dugi niz godina svrstavaju među najkvalitetnije gume na svetu.
Bridgestone je ovom prilikom redizajnirao i svoje simbole, u koje spada i logo. Novi simboli oslikavaju osećaj „zajedništva sa ljudima širom sveta“, „prilagodljivu snagu“ i „osećaj za brzinu u prilagođavanju promenama“. Promene u vizuelnom identitetu Bridgestone brenda predstavljaju korak napred u odnosu na prethodne simbole koji su izražavali „snagu“ i „brzinu“ u fizičkom smislu.
Na mestima gde brend dolazi u direktan kontakt sa kupcima, korporacija Bridgestone svojim proizvodima i uslugom doprinosi životu zajednice i pojedinaca. Zbog toga je promenjen i tekst koji prati logo i on sada glasi: „Vaše putovanje, naša strast“.
U budućnosti, preduzeće se neophodni koraci da svi zaposleni širom sveta usvoje jedinstvenu poslovnu kulturu u skladu sa novom The Bridgestone Essence filozofijom, a kupcima samo preostaje da i dalje uživaju u vrhunskom kvalitetu i performansama koje Bridgestone gume nose.
Izvor: The Bridgestone Essence