Kompaniji Internet Prodaja Guma dodeljen sertifikat e-Trustmark!

Danas je u Hotelu Metropol Palace u Beogradu, održana svečana ceremonija dodele sertifikata za oznaku poverenja u elektronskoj trgovini. Sertifikat dodeljuje projekat Razvoj elektronskog poslovanja, a finansirala ga je Evropska unija.

Ceremoniji su prisustvovali i predstavnici kompanije Internet Prodaja Guma, na kojoj im je svečano uručen sertifikat oznake poverenja u e-Trgovini (E-trustmark).


2016-06-14 11.41.10

“Korisnici projekta i glavni partneri su Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija i Ministarstvo privrede Republike Srbije.

Projekat realizuje  konzorcijum koji predvodi Exemplas u saradnji sa ACE Consultants, European Profiles, Imorgon, Seidor i Teamnet International.” – kaže se, između ostalog, u Knjizi standarda e-Trustmarka-a.

Cilj projekta je pomoć Srbiji u povećanju konkurentnosti privrede, kroz jačanje privatnog sektora, sa akcentom na mala i srednja preduzeća.

Ova pomoć ogleda se u sledećem:

1. Podrška preduzećima i preduzetnicima da uzmu učešće u elektronskom poslovanju i time se lakše probiju na međunarodno tržište i ujedno smanje troškove;

2. Podstiču se potrošači da prihvate elektronsku trgovinu;

3. Daje se podrška u saradnji između državnih institucija i poslovnog sektora, koja za cilj ima veću fleksibilnost institucija, čime bi bilo omogućeno bolje pružanje usluga preduzećima.

Jedan do značajnih ciljeva je i unapređenje kvaliteta internet prodavnica.

“Zaštitni znak e-Trustmark predstavlja oznaku poverenja u e-trgovini koju dodeljuje Projekat Razvoj elektronskog poslovanja.” – navodi se u Knjizi standarda e-Trustmarka-a.
1. e-Trustmark logo - color

Svrha oznake e-Trustmark je izgradnja poverenja između pružaoca usluga ili roba i korisnika ovih usluga, čime se značajno razvija i podstiče elektronska trgovina.

Pravo za prikazivanje oznake e-Trustmark na svom sajtu, stekla su ona preduzeća i preduzetnici, koji su ispunili sve potrebne kriterijume, koji su definisani u okviru projekta Razvoj elektronskog poslovanja.

Ovi kriterijumi podrazumevaju:

1. Poslovanje u skladu sa zakonom,
2. Pružanje jasnih informacija o kompaniji,
3. Pružanje jasnih, tačnih i detaljnih informacija o proizvodima/uslugama, kao i o procesu kupovine,
4. Pružanje informacija o pravima potrošača koja se odnose na reklamaciju,
5. Pružanje informacija o pravima potrošača kada je u pitanju odustanak od ugovora o kupovini na daljinu.

Oznaka e-Trustmark važi od juna 2016. godine do novembra 2017. godine.

Ostavi komentar

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *