Poslednjih nekoliko decenija nije se puno promenio proces proizvodnje i testiranja guma. Međutim, više puta nagrađivani dizajneri Gao Fenglin i Zhou Buyi uvođenjem novog, sofisticiranog i estetski prijatnijeg metoda – pomeraju granice.
Radi se o tehnologiji koja gume boji u narandžasto. Ako gumarska industrija komercijalizuje ovaj metod, za koju godinu će ulice biti pune šarenih guma.
Njihova tehnologija, osim doze estetike, ima, pre svega, praktičnu crtu. Jedna takva guma zamišljena je kao obična crna, sa naranžastim gazećim slojem. Kako se gazeći sloj troši, narandžasta boja iščezava, a vlasniku vozila postaje jasno da je vreme da zameni gume.
Ne samo da će ovaj sloj obojene gume obavestiti kada se gazeći sloj potroši, već će pomoći vozačima da lakše primete oštećenja na gumi.
Kada im je postavljeno pitanje praktičnosti ove gume, dizajnerski dvojac rekao je da će nova obojena guma moći da pređe oko 20.000 kilometara, pre nego što njen obojeni sloj nestane. Naravno, sve to zavisi od stila vožnje, sastojaka smeše gazećeg sloja i održavanja gume.
Zaključićemo da je sve što podiže svest o sigurnosti na putu dobra stvar. Mnogi vozači se jednostavno ne razumeju u tehnologiju guma ili ih jednostavno ne zanima. Oni namontiraju gume i zaborave na njih.
Dubina šare je samo jedan u nizu ključnih pitanja kada se govori o sigurnosti guma. Zato gume treba često kontrolisati, makar dok ne stigne nova obojena guma, koja će vam makar malo olakšati posao.
Izvor – BlackCircles
zanima me koja je cjena tix narandzasti guma
to znaci da kod nas nece dopro proci ta ideja ,kad vecina ljudi kupuje polovne gume .Tako da nece ni videti tu boju